POPADSALLATINI

Γιατί 950.000 Αθηναίοι γύρισαν την πλάτη στον κ. Δρανδάκη και την Beat

Η καμπάνια της εταιρείας Beat (πρώην Taxibeat) και του ιδρυτή της, Νίκου Δρανδάκη, με τίτλο “αφήστε το Beat όπως το αγαπήσαμε”, συνεχίζεται δυναμικά με αξιοσημείωτη προώθηση στα κοινωνικά δίκτυα από πολλούς χρήστες. Όμως φαίνεται πως δεν πάει και τόσο καλά. Σύμφωνα με όσα υποστηρίζει η Beat (και δεν έχουμε λόγο να αμφισβητήσουμε), οι ικανοποιημένοι πελάτες της ανέρχονται σε 1 εκατομμύριο. Θα περίμενε λοιπόν κανείς ότι σε μία τέτοια καμπάνια για τη βιωσιμότητα της αγαπημένης τους εφαρμογής, αν όχι όλοι, τουλάχιστον οι μισοί, ή έστω ένα μεγάλο μέρος αυτών θα συμμετείχε και θα “φώναζε” την υποστήριξή του στο βαλλόμενο Beat. Ωστόσο, μπαίνοντας στη σελίδα του petition της εταιρείας, διαπιστώνουμε πως οι διαδικτυακές υπογραφές που έχουν συγκεντρωθεί μετά βiας ξεπερνούν τις 47.000. Πρόκειται για έναν αριθμό που θα ήταν υψηλός αν μιλούσαμε, παραδείγματος χάριν, για την προσέλευση σε μία συναυλία ή σε έναν ποδοσφαιρικό αγώνα, αλλά εν προκειμένω μοιάζει ανεξήγητα χαμηλός. Μόλις το 4,7% των π ...

Δημοφιλέστερες Ειδήσεις